Volgende project van Avalanche?

Heb jij altijd al een vraag aan onze redactie willen stellen? Of heb je misschien tips en opmerkingen, plaats ze dan hier!

Volgende project van Avalanche?

Postby thijs96 » 10 Mar 2010, 18:40

Jeffrey, kun je eens de link geven waar je het hebt gevonden van dat nieuwe game van de director van Just Cause 2?
Image
Spoiler:
Image
Member of I want pocket-money from my parents club
Member of de Tamzorella fan club
Member of the anti-the pervy sigs club
thijs96
Tgdb Legend

Cash on hand: 2.14
Bank: 360.28

Re: chatterbox

Postby God Blade » 10 Mar 2010, 19:12

thijs96 wrote:Jeffrey, kun je eens de link geven waar je het hebt gevonden van dat nieuwe game van de director van Just Cause 2?

Zoals ik in het artikel aangaf werd deze uitspraak tegenover Eurogamer gemaakt. Meer dan dat kan ik niet vertellen.
Image Image Image
Life's greatest adventure is finding your place in the Circle of Life. ~ The Lion King
I don't care about the Circle of Life, chaos is the only thing that counts! ~ Mr. Kratos
God Blade
Eigenaar

Cash on hand: 8.93
Bank: 700.00
PSN ID: Torasko

Postby thijs96 » 10 Mar 2010, 19:27

God Blade wrote:
thijs96 wrote:Jeffrey, kun je eens de link geven waar je het hebt gevonden van dat nieuwe game van de director van Just Cause 2?

Zoals ik in het artikel aangaf werd deze uitspraak tegenover Eurogamer gemaakt. Meer dan dat kan ik niet vertellen.

Het was omdat er op een site stond dat het een puzzelgame ging worden en geen opvolger met Just Cause 2 , maar de hoofdredacteur stuurde me een bericht , dat die redacteur aan het slapen was dusja :)
Image
Spoiler:
Image
thijs96
Tgdb Legend

Postby God Blade » 10 Mar 2010, 21:14

Dan heb je dat verkeerd gelezen. Hij gaf duidelijk aan dat het geen puzzelgame zou worden.
Peter Johansson wrote:"It's not a puzzle game! But you may be surprised. It's fun. There's going to be stuff exploding in that game! That's all I can tell you."
Image Image Image
Life's greatest adventure is finding your place in the Circle of Life. ~ The Lion King
I don't care about the Circle of Life, chaos is the only thing that counts! ~ Mr. Kratos
God Blade
Eigenaar

Cash on hand: 8.93
Bank: 700.00
PSN ID: Torasko

Re: Volgende project van Avalanche?

Postby thijs96 » 11 Mar 2010, 13:36

Nee het was die redacteur die het fout vertaalde, en daarom vroeg ik het aan hem en hij zei dat hij gemist was
Image
Spoiler:
Image
thijs96
Tgdb Legend

Return to De redactie